Allereerst willen wij u attenderen op het feit dat W & B alles op alles zal zetten om uw bestelling zo snel en goed mogelijk af te wikkelen. Wanneer u een bestelling plaatst via W & B geeft u daarmee aan op de hoogte te zijn van onze Algemene Voorwaarden.
Prijzen
Alle op de site vermelde prijzen zijn vrijblijvend, W & B behoudt zich het recht om prijzen op elk moment aan te passen zonder vermelding van reden. De getoonde prijzen op de site zijn altijd in euro’s en altijd inclusief BTW en exclusief verzendkosten (onder de € 14,-). De kosten van de verzending worden altijd voor de transactie tot stand komt duidelijk kenbaar gemaakt (onder de € 14,-). Boven de € 14,- is de bestelling verzendkostvrij.
Bestelling en Levering
Wij nemen alleen bestellingen in behandeling die van te voren betaald zijn. Alle goederen worden zo snel mogelijk geleverd. De door W & B opgegeven levertijden zijn altijd een indicatie, gebaseerd op de informatie die wij krijgen van onze verschillende leveranciers. Het kan voorkomen dat bepaalde artikelen (tijdelijk) niet voorradig zijn, de levertijd kan dan met enkele dagen tot enkele weken oplopen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht W & B een artikel niet meer kunnen leveren, dan kunt u kiezen uit de opties om het aankoopbedrag teruggestort te krijgen of om een ander artikel van dezelfde waarde te bestellen.
Leeftijdsclassificatie
Mocht een artikel voorzien zijn van een leeftijdsclassificatie, dan geeft u aan, wanneer u een artikel bestelt met deze classificatie, te voldoen aan de minimum leeftijd voor dit artikel.
Ruilen
Ruilen van een artikel of teruggave van uw geld is alleen mogelijk wanneer het door u ontvangen artikel beschadigd is, of productiefouten bevat. Wanneer u een beschadigd artikel heeft ontvangen, dient u dit binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw bestelling aan ons door te geven. Wij kijken samen met u naar een passende oplossing.
Creditering
Creditering aan de klant is alleen mogelijk wanneer u ons het artikel terugstuurt, samen met de originele factuur. Het is aan W & B om te beoordelen of de artikelen inderdaad productiefouten of beschadigingen bevatten.
Klachten
Wanneer u klachten heeft over W & B, kunt u contact opnemen met ons door middel van het contactformulier of via info@w-en-b.nl. Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen en u wilt het ruilen tegen hetzelfde artikel, dan worden hiervoor geen verzendkosten in rekening gebracht. Wanneer u een ander artikel kiest, rekenen wij hiervoor alsnog de verzendkosten.
Privacy
Uw persoonlijke gegevens worden zorgvuldig behandeld. W & B gebruikt uw gegevens niet voor andere doeleinden dan het afleveren van uw bestelling, en verzenden van mailing met nieuwe producten. Wij geven uw gegevens niet door aan derden.
Bestellen vanuit het buitenland
Hoewel wij een Nederlands bedrijf zijn, kunt u natuurlijk ook bestellen vanuit het buitenland. Hiervoor gelden de standaard verzendkosten naar het buitenland. Betalen via Paypal en Visa of Mastercard zijn hierbij mogelijk. Zie verder het kopje informatie.
Verzendkosten
De verzendkosten vindt u terug onder het kopje informatie.
Bedrijfsgegevens
Zie pagina met contactgegevens.